Mohon para ibu/bvapa/penjaga murid sekolah rendah dan menengah seluruh negara agar dapat membantu Kementerian Pendidikan dalam merangka perancangan pelaksanaan Pembelajaran dan Pengajaran dengan mengisi soal selidik ini https://surveymurid.moe.edu.my/
SOAL SELIDIK KESEDIAAN MURID
DALAM PEMBELAJARAN ATAS TALIAN (ONLINE LEARNING)
KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA TAHUN 2020
Mohon jawab Soal Selidik sebelum atau pada 03 April 2020. Soal Selidik ini akan ditutup pada jam 12.01 pagi 03 April 2020 untuk dianalisis. Soal selidik ini bertujuan mengesan kesediaan setiap keluarga di Malaysia dalam proses perlaksanaan pembelajaran secara atas talian (Online Learning). Dapatan ini akan mengambil kira kesediaan gajet, telefon pintar, komputer serta kebolehannya dalam capaian internet. Pengisian untuk maklumat murid boleh dilakukan oleh ibu bapa/ penjaga, guru atau murid itu sendiri
Maklumat Murid
Mohon isikan anak yang bersekolah kerjaaan sahaja. Jika anda mempunyai 3 orang anak, mohon isikan maklumat untuk Anak 1, Anak 2 dan Anak 3 (bergantung pada bilangan anak yang telah anda daftarkan)
Maklumat Peribadi Anak [ 1 ]
Jika Jawapan “TIADA” Anda Tidak Perlu Menjawab Soalan Maklumat Murid Ini Seterusnya.
ADAKAH IBU BAPA/PENJAGA MEMPUNYAI PERANTI PERIBADI BERIKUT
(Boleh pilih lebih daripada satu)
JENIS TALIAN
KELAJUAN CAPAIAN INTERNET
KUOTA INTERNET
PERANTI SELAIN TELEFON PINTAR
Boleh pilih lebih daripada satu
ADAKAH ANDA MELANGGAN INTERNET RUMAH
Boleh pilih lebih daripada satu
KESEDIAAN MURID DALAM PEMBELAJARAN SECARA ATAS TALIAN (ONLINE LEARNING)
PERNAHKAH MURID MEMBUAT SEBARANG PEMBELAJARAN ATAS TALIAN (ONLINE) DI MANA-MANA EDU WEB
CONTOH : GOOGLE CLASS ROOM, FROG VLE ATAU MANA-MANA FREE EDU WEB ATAU BERBAYAR
SEKIRANYA AKAN DIJALANKAN PEMBELAJARAN SECARA ATAS TALIAN (ONLINE LEARNING) ADAKAH MURID BERSEDIA MENGAKSES DARI RUMAH?
Kerjasama dan keperihatinan anda dalam menjawab Soal Selidik ini diucapkan terima kasih.
Jumlah Pengisian = 7477
CONTOH : GOOGLE CLASS ROOM, FROG VLE ATAU MANA-MANA FREE EDU WEB ATAU BERBAYAR
Jumlah Pengisian = 7477
No comments:
Post a Comment